• Salam Perkenalan

    Salam Perkenalan Semua,


    Kami berdua masih baru dalam dunia ni.. tapi berkat kesabaran, kesungguhan dan keinginan ingin belajar dan memulakan perniagaan secara kecil- kecilan.. akhirnya kami berdua lahirkan blogg ni.. sekadar ingin membantu bakal-bakal pengantin mengurangkan kos pebelanjaan untuk pertunangan dan perkahwinan masing- masing..dengan material , produk dan ilmu serta kepakaran (pakar ke, kami budak baru belajar akceli) yang kami ada dengan bakal2 pengantin sekalian..

    ideal ni datang bila kami berdua bakal melangsungkan perkahwinan pada bulan yang sama.. dalam masa sibuk membuat persiapan perkahwinan sendiri.. yang totally semua di buat sendiri dan di beli sendiri.. maka lahirlah idea untuk sewakan dan dan mengunakan sedikit ilmu yang kami ada untuk di kongsi bersama-sama bakal pengantin..dan menawarkan perkhidmatan dan produk kami dengan harga yang cukup murah...

    kerana kami faham, kerana kami melaluinya.. dan izinkan kami membantu anda.. dengan seberapa yang mampu dan ada..

    sokonglah kami.. terima kasih..

1 comments:

Leave a Reply

Selamat Datang

Dengan jaminan harga yang murah untuk setiap barangan kami, dan kualiti yang setanding dengan harga yang mahal.. kami berusaha membantu anda untuk memberikan nilai yang lebih kepada wang anda.. Semoga anda berpuas hati dengan barangan dan perkhidmatan kami ..selamat membeli belah..

Nak Kawen Budget Rendah?? Hubungi Kami

CUCI MATA ANDA

Photos

Followers